U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aflevering retourneren of ruilen. U kunt ruilen voor een andere maat, een andere kleur of zelfs helemaal andere kleertjes, schoentjes of accessoires uit onze shop of u krijgt u uw geld terug. Voor het ruilen en retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na de levering.
  • Het artikel is compleet en niet beschadigd en  alle labels samen met de etiketten moeten gehecht zijn als voorheen.
  • De kleertjes zijn in de oorspronkelijke staat, compleet, niet gedragen of gewassen;
  • De retourzending is voldoende gefrankeerd en stevig verpakt.
  • Bij een retour wordt het bedrag binnen 14  werkdagen op uw bankrekening teruggestort.

 

Om te ruilen meldt u eerst uw retour aan per mail info@bebetos.com of gebruik hiervoor de contact formulier. Schrijf de maat/kleur/artikelnummers van de artikelen die u in ruil wilt ontvangen in de reactiebox. Wij reserveren dan direct deze artikelen voor u. U ontvangt een bevestiging van deze reservering in uw mailbox. De nieuwe order wordt aan u verzonden, zodra uw retour binnen is. Over eventuele terug- of bijbetaling nemen wij contact met u op.

Spelregels voor retourneren

Wanneer u kleertjes naar ons wilt terugsturen, meldt uw retour dan altijd eerst aan via onze website (zie hieronder). Voeg ook altijd uw naam, adres en ordernummer aan het pakket toe. Zonder aanmelding en uw gegevens in het pakket kunnen wij uw retour helaas niet in behandeling nemen.

Verder gelden de volgende (gebruikelijke) spelregels voor retourneren:

  • U meldt uw retour binnen 14 dagen na de dag van ontvangst op onze website aan;
  • U stuurt de kleertjes binnen 14 dagen na de dag van aanmelding aan ons terug;
  • Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending
  • De items zijn in de oorspronkelijke staat, compleet, niet gedragen of gewassen;
  • De items zitten zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking, inclusief labels;
  • De retourzending is voldoende gefrankeerd en stevig verpakt met een track en trace.
  • Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.
    Gepersonaliseerde producten speciaal voor u op maat zijn gemaakt, kunt u deze producten niet retourneren. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst. Behalve in het geval van productiefouten, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst hier contact over opgenomen te worden. (Na 30 dagen kunnen we helaas niks meer voor je betekenen, bekijk altijd je bestelling bij ontvangst). Bedrukking van kleding en rugzakken/tassen dienen met de hand gewassen worden, hangend drogen of mag je niet strijken of stomen.  en niet in de droger ingezet te worden 

Terugsturen

Nadat u uw retour heeft aangemeld via onze website, kunt u uw retour – voldoende gefrankeerd en in goede verpakking – op de door u gewenste manier verzenden, bijvoorbeeld via PostNL of DHL. U kunt eventueel de doos of verzendzak hergebruiken waarin de kleertjes door ons aan u zijn verzonden.Voeg altijd uw gegevens (naam/adres/ordernummer) aan het pakket toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. Zonder deze gegevens kunnen wij de retour niet in behandeling nemen. De verzendkosten en het risico van een retourzending komen voor uw rekening. Heb je nog andere vragen die niet specifiek beantwoord zijn? Neem dan contact op met Bebetos.nl via mail info@bebetos.nl. Wij helpen je graag verder.

 

Zending geweigerd?

Indien u zelf het pakket weigert bij aflevering of als u uw pakket niet binnen de vastgestelde tijd afhaalt bij het afhaalpunt, dan zijn de verzendkosten en de kosten van de retourzending voor eigen rekening. Deze kosten worden ingehouden op het te verrekenen bedrag van de retourzending.